این سریال ببین تو روبیکا من همرو تو ۶ ساعت دیدم قشنگه
رمان کشککی همخونه مریم ریاحی رو دوس داشتم دبیرستان بوذم خوندمش
تو جدیدا رمان ماهی زلال پرست و خوندم قشنگ بود ولی اگه از این کشکیای دوران نوجونیمون میخوای هکر قلب و بگذار امین دعایت باشم و در وجه لعل،تب داغ هوس(دوجلده)،اینا رو من دوست داشتم قدیما خوندم همینا اسماشون یادم بود.اها یغمای بهار و بانوی قصه هم خیلی قشنگه
برنامه 1000رمان رو نصب کن کلی رمان خوب داره
بامداد خمار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.