۲ پاسخ

هر کدوم گریش فرق داره خب دل درد که یه جور حالت ناله دارع متوجه میشی

عزیزم منم قبلا متوجه نمیشدم
اما الان متوجه شدم راس دوساعت یا بکساعتو نیم بچم گریه میکنه خوابش میاد
با هزار زحمت خوابش میکنم ۲۰دیقه میخوابه بیدار میشه حالش خوب میشه
بابت شیر خوردن هم اگه شیر خودتو میخوره سینتو بزار دهنش اگه خورد ک گرسنشه اگه هم نه ک هیچی
اگه هم شیرخشک میدی هر دوساعت یا سه ساعت هرچی شیرمیخوره بهش متوجه میشی

سوال های مرتبط