کسی امپول زده برا انقباضش؟ درد داره؟

۶ پاسخ

من از اول تا اخر هفته ای یکی زدم
یه دوره هم هر روز زدم یه هفته
هر روز شیاف
هر ۸ساعتک قرص
چند بارم بستری شدم بابتش
خطرناکه

امپول رو کسی بلد باشه بزنه دردش نهایتا یکی دوساعته.سفتم نمیشه
باید خیلی اروم وارد بشه
بلد نباشن جاش سفت میمونه تا یه هفته و درد داره

اره درد داره ولی انقباض خطرناک تره

اگه منظورت جلو گیری از انقباض هست اره به من پروژسترون داددکترم البته چون من از اول میزدم بخاطر خونریزی واینا دیگه جاندارم وپوست باسنم خیلی سفت شده برای همین درد داره وگاهی پس میزنه ولی اوایل اصلا دردچندانی نداشت

اره امپولش یکم درد میاره چون روغنیه

سرم وصل میکنند

عزیزم دردم داشته باشه باید تحمل کنی،انقباض خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان دوقولوها مامان دوقولوها ۸ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد