من از اول تا اخر هفته ای یکی زدم
یه دوره هم هر روز زدم یه هفته
هر روز شیاف
هر ۸ساعتک قرص
چند بارم بستری شدم بابتش
خطرناکه
امپول رو کسی بلد باشه بزنه دردش نهایتا یکی دوساعته.سفتم نمیشه
باید خیلی اروم وارد بشه
بلد نباشن جاش سفت میمونه تا یه هفته و درد داره
اره درد داره ولی انقباض خطرناک تره
اگه منظورت جلو گیری از انقباض هست اره به من پروژسترون داددکترم البته چون من از اول میزدم بخاطر خونریزی واینا دیگه جاندارم وپوست باسنم خیلی سفت شده برای همین درد داره وگاهی پس میزنه ولی اوایل اصلا دردچندانی نداشت
اره امپولش یکم درد میاره چون روغنیه
سرم وصل میکنند
عزیزم دردم داشته باشه باید تحمل کنی،انقباض خیلی خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.