۴ پاسخ

من همه قسمت هاشو تا الان دیدم همین یک ربع پیش قسمت۶۱رو تموم کردم سریال قشنگیه همین که خیانت نداره توش جذابش می‌کنه فقط یه جاهایی اعصاب خورد کن میشه ولی نمیشه ازش گذشت خدایی

آره من میبینم

منم تا الان همه قسمتاشو دیدم

نسبتا خوبه

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی