۱۸ پاسخ

ما شام نمیخوریم ناهار هم دمی گوجه داشتم

دیشب کبه عربی درست کردم خوشمزه بود جاتون خالی از اینستا یاد گرفتم 😋☺️

فیله مرغ با قارچ و سیب زمینی

یتیمچه فردانهار هم رشته پلو

ماکارونی

خورشت کرفس

هنوز نپختم میخوام پاشم جیگر سرخ کنم🤦🏻‍♀️

خورشت آلو🥰

ما تن ماهی ولی دوست دارم ناهار فردا قیمه بزارم

خورش سبزییی

نداشتیم🫢🫣

لوبیا پلو با مرغ

پیتزا درست کردم

قیمه و مرغ

خورشت بادمجون

فلافل

مرغ داشتیم ناهارم درست نمیکنم چون شوهرم نیس

کوکوسبزی

سوال های مرتبط

مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۲ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱ سالگی