ما شام نمیخوریم ناهار هم دمی گوجه داشتم
دیشب کبه عربی درست کردم خوشمزه بود جاتون خالی از اینستا یاد گرفتم 😋☺️
فیله مرغ با قارچ و سیب زمینی
یتیمچه فردانهار هم رشته پلو
ماکارونی
خورشت کرفس
هنوز نپختم میخوام پاشم جیگر سرخ کنم🤦🏻♀️
خورشت آلو🥰
ما تن ماهی ولی دوست دارم ناهار فردا قیمه بزارم
خورش سبزییی
نداشتیم🫢🫣
لوبیا پلو با مرغ
پیتزا درست کردم
قیمه و مرغ
خورشت بادمجون
فلافل
مرغ داشتیم ناهارم درست نمیکنم چون شوهرم نیس
کوکوسبزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.