شکمم خیلی پایینه خطز داره یعنی؟ بعضیا میگن ممکنه زود زایمان کنی

۸ پاسخ

منم شکمم حس میکنم پایینه ولی به دکتر گفتم گفت نه خوبه پایین نیس

اسم دخترونه خوشگل اگه چیزی بلدی بهم میگی ؟ 😢 هیچی به دلم نمیشینه از اسم شما خوشم اومد یه کم

باور کن شکمم منم خیلی پایین

منم چون پایبن بچه رو حس میکنم به ماما که گفتم برام شیاف نوشت
شما هم به دکترت بگو

فکر نمی‌کنم ربطی داشته باشه

به منم میگن اما بنظرم به اناتومی بدن هر کس مرتبطه چون پزشک وقتی چیزی نمیگه یعنی همه چی نرماله

الان از منم پایین

به حرف بقیه اهمیت نده از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد