منم شکمم حس میکنم پایینه ولی به دکتر گفتم گفت نه خوبه پایین نیس
اسم دخترونه خوشگل اگه چیزی بلدی بهم میگی ؟ 😢 هیچی به دلم نمیشینه از اسم شما خوشم اومد یه کم
باور کن شکمم منم خیلی پایین
منم چون پایبن بچه رو حس میکنم به ماما که گفتم برام شیاف نوشت
شما هم به دکترت بگو
فکر نمیکنم ربطی داشته باشه
به منم میگن اما بنظرم به اناتومی بدن هر کس مرتبطه چون پزشک وقتی چیزی نمیگه یعنی همه چی نرماله
الان از منم پایین
به حرف بقیه اهمیت نده از دکترت بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.