من حالت تهوع ک میگیرم تو یه لیوان اب ابلیمو میریزم کمی ترش مزه بشه میخورم
حالمو جا میاره
من فقط آدامس نعنایی میخورم سریع قطع میشه حالت تهوع ام
پس من چرا هیچ علائمی ندارم 🥲
منم خیلی حالت تهوع دارم اصلا نمیتونم چیزی بخورم
قرص دمیترون
من ک دیگ مُردم 🥺الانم حالت تهو دارم
سیرابی و ویتامین ب۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.