مامانا برای حالت تهوع چی میخورین؟

۷ پاسخ

من حالت تهوع ک میگیرم تو یه لیوان اب ابلیمو میریزم کمی ترش مزه بشه میخورم
حالمو جا میاره

من فقط آدامس نعنایی میخورم سریع قطع میشه حالت تهوع ام

پس من چرا هیچ علائمی ندارم 🥲

منم خیلی حالت تهوع دارم اصلا نمیتونم چیزی بخورم

قرص دمیترون

من ک دیگ مُردم 🥺الانم حالت تهو دارم

سیرابی و ویتامین ب۶

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری