برای حالت تهوع چی میخورین مم خیلی حالم بده

۹ پاسخ

میشه تاپیک منو یه نگاه بندازید؟

من ویتامین ب۶ ناشتا هر روز صبح میخورم و تا شب راحتم

لیمو
ولی کلا باید تحمل کرد راه حلی نداره

کشک بخور ازاینا که تودهنت میندازی آب نمیشه

من دکتر قرص زنجبیل داده برو داروخونه بگیر فقط در روز بیشتر از دوتا نخور

خدا بهت صبر بده من از ۶ هفته شروع شد ۱۵ هفته خوب شدم

خدایا من باردار کن حالت تهوع بهم هم بده اووو نمیگم

لیمو بو کن معدتو نذار خالی بمونه همش سعی کن ی بسکوئیتی چیزی بخوری

تو غذام زنجبیل رنده میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیستم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد