میشه تاپیک منو یه نگاه بندازید؟
من ویتامین ب۶ ناشتا هر روز صبح میخورم و تا شب راحتم
لیمو
ولی کلا باید تحمل کرد راه حلی نداره
کشک بخور ازاینا که تودهنت میندازی آب نمیشه
من دکتر قرص زنجبیل داده برو داروخونه بگیر فقط در روز بیشتر از دوتا نخور
خدا بهت صبر بده من از ۶ هفته شروع شد ۱۵ هفته خوب شدم
خدایا من باردار کن حالت تهوع بهم هم بده اووو نمیگم
لیمو بو کن معدتو نذار خالی بمونه همش سعی کن ی بسکوئیتی چیزی بخوری
تو غذام زنجبیل رنده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.