خانما برای حالت تهوع چی بایدبخورم حالم خیلی بده؟

۸ پاسخ

اندانسترونم خوبه

هوای آزاد کشک چیز ترش کلا

من چرا تهوع ندارم اصلا...فقط سینه درد تکرر ادرار گاهی دل درد خفیف

ممنونم ازراهنماییتون حتماامتحان میکنم

قرص ویتامین ب6میدن اصولا، اگه خوب نشدی اونوقت ضدتهوع قوی تر میدن

من هرچی میخورم فایده نداره درحدی حالم بدمیشه که نمیتونم راه برم

برو دکتر برات قرص ضد تهوع بنویسه

من چیز ترش یا شور میخورن اروم میشم

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان مامان پسته مامان مامان پسته هفته دوازدهم بارداری