منم مثبت بود سندروم داون، سلفری دادم تازه جنسیت نی نی رو هم میفهمی نگران نباش
توکل کن به خدا
کلا این ازمایش خطا زیااااد داره،برای منم قسمت لوله های عصبی نمودارش قرمز بود خداروشکر خطای پزشکی بود با سونو چهاربعدی رفع مشکل شد،یکی از اشناهامونم مثل شما سندرم داون مثبت بود ازمایش امینوسنتز داد خداروشکر بچش سالمه،دلت و نگران نکن،صد درصد این ازمایش خطا داره
نگران نباش واسه بیشتریامثبت میزنه منم سندروم داون مثبت بودتوهردومرحله غربالگری آمنیودادم خداروشکرسالم بچم
تو فامیل ماهم به دو نفر سندروم داون گفته بودن بعد رفتن سلفری دادن بچه مشکلی نداشت منم بخاطر همین استرسا از اول انتی نرفتم یبار سلفری دادم خیالم راحت بشه
دوست من عدد انتی بالا بود دوباره آزمایش داد چیزی نیست گلم
مال منم گفت نمیدونم چی کمه خطرناکه ازمایش مرحله دوم نوشت دادم خوب بود خداروشکر ناراحت نباش مال خواهرشوهرمم اینجوربودامینوسنتزشدجوابش خوب بود انشاالله چیزی نیست
عزیزم نگران نباش آزمایش سلفری انجام بده جوابش قطعیه ،خیلی وقتا پیش میاد آزمایشات خطا دارن انشالله چیزی نیس
عکس از انتی بزار عزیزم
این احتمال نگران نباش خدا بزرگه من شنیدم گفتن سندروم مثبت بوده ولی بعدا چه آزمایس های بعدی چه وقتی به دنیا اومده سالم بوده
عزیزم نگران نباش فامیل ماهم گفته بودن که عدد Nt زیاده باید سقط بشه دیکه رفته آزمایش آمنیوسنتز داده بود شکر خدا گفتن مشکلی نداره
ناامید نباش ایشاله براتوهم چیزی نیست و اشتباه کردن
توروخدا بیاین اگ تجربه دارین تو ازمایش غربالگری نوشته سندروم داون مثبتتتت وااای خدااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.