خانما طبیعه ک من بچه رو خیلی خیلی پایین حس میکنم🤔

۵ پاسخ

منم همش همین حسو‌دارم

منم همه جا حس میکنم

منم همینطور

منم تو هفته شما همچین حسی داشتم

برای من همه جا حس میکنم پایین نزدیک واژن. پهلو .زیر ناف تکلیفم روشن نیس

سوال های مرتبط