۱۴ پاسخ

من دخترم دو ماه به زور شیر خودمو خورد
بعدش شیرخشکی شد
الان وقتی میبینم کسی بچشو شیر میده یجوری میشم حالم بد میشه انگار

من تا حدودای دو ماه شیر خودمو دادم و وقتی میخواستم شیر خشکیش کنم خیلی احساس دل تنگی میکردم حتی وقتی شیرم خشک شد هم خودم هم شوهرم خیلی ناراحت بودیم اما الان فک میکنم واقعا کار خوبی کردم اصلا جون نداشتم موقع شیردهی. دندون مو خواب استراحتم نابود بود. اما الان حالم خیلی بهتره. خداروشکر قد و وزن و سلامت دخترمم عالیه❤

اره منم چند ماه شیرمو خورد هنوزم دخترم یه جوری نگا میکنه ب سینه ولی عوق میزنه بخواد بخوره

شیر افزا بخور لاکتاول و گالاکتومدب

عزیزم خب نزار خشک بشه، میتونی درستش کنی

لیدی میل بخور

حس میکنم شیر منم‌کم شده🥲🥲🥲مقصر خودمم ک ب بچم شیر خشک کمکی دادم و این خیلی بد خلقش کرد و الان دیگ داره خشک میشه شیر افزاهم‌میخورم من

لیی میل

وای من چقدررر گریه کردم سر اینکه دخترم شیرمو نخورد، چقدر حسرتش به دلم موند🥲🥲

بچه من هرکاری کردم سینمو نگرفت از همون بیمارستان🥲اولش ناراحت بودم ولی چیکار می‌تونستم بکنم باز خوبه بچت تا چندماه شیر خودتو خورده بازم قطع نکن شبا سینتو بذار دهنش

شیر منم خیلی کمه اصلا سیرنمیشه
فقه باشیرخشک آرومه

یهویی اینجوری شد ؟

شیرافزا و قرص و پودر اینا بخور که خشک نشه حیفه

بله پسر اولم تا 7ماهگی شیرمو خورد و فک میکردم درحقش بد کردم درحالیکه خودش نخورد
پسر دومم تا ۵ماهگی اینا شیرمو خورد چون کم بود سیر نمیکرد یه چن بار خشک دادم چون طعمش را دید از سینم برید دیگه نخورد
الان کسی شیرخودشومیده من یه حالی میشم فک میکنم درخق بچه هام مادری نکردم درحالیکه خودشون نخوردن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۸ ماهگی