من طبق پریود ۱۰هفته بودم رفتم برا قلب گفت ۸هفته ای انتی که رفتم همون تاریخ سونو درست بود
من فعلا از روی سونو قلب تا برم ان تی
من سونو م با حساب کردن خودم دوروز فاصله است دوروز عقب سونوم
از روی ان تی
من با پریودی میشدم هشت هفته
رفتم سونو گفت پنج هفته تمام
امروزم میخام نوبت بگیرم اخرین نفر برم برا قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.