۳ پاسخ

دکتر به من گفت معزیجات نده تا ۱۱ماهگی

من خودم درس کردم خیلیم خوشمزه شد
از هر مغزی بادوم فندق پسته یه مشت خریدم بدون پوست بودادم با آسیاب خورد کردم بعدشم دو تا قاشق آرد برنج بهش اضافه کردم نمی‌دونم درسته اینجوری یا ن ولی خیلی خوشمزه شد پسرمم خیلی دوس داره

من دیشب از دکتر پرسیدم گفت مغزیجات هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان مارال🐣 مامان مارال🐣 ۹ ماهگی
مامان پرنسا محمدی مامان پرنسا محمدی ۱ سالگی