دکتر به من گفت معزیجات نده تا ۱۱ماهگی
من خودم درس کردم خیلیم خوشمزه شد
از هر مغزی بادوم فندق پسته یه مشت خریدم بدون پوست بودادم با آسیاب خورد کردم بعدشم دو تا قاشق آرد برنج بهش اضافه کردم نمیدونم درسته اینجوری یا ن ولی خیلی خوشمزه شد پسرمم خیلی دوس داره
من دیشب از دکتر پرسیدم گفت مغزیجات هنوز زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.