اصلا سرنوشتش معلوم نیست و من فکر میکنم به احتمال زیاد مرده نه ایران پیدا کرده نه امریکا
ترامپ انقدر هوچی هست اگر همون اولی هم پیدا میکرد هزارتا عکس و فیلم نشون میداد.همین دومی هم که میگه بردم بازم عکس و فیلماش کو.درصورتی که عکس و فیلمای بلک هاوک و c10 دیشب که ایران زده همه جا پخش شده
ایران هم پیدا نکرده اونم اگر پیدا شده بود نشون میداد با یه اهنگ حماسی روزی صدبار توی اخبار
پ
هر دو خلبان و آمریکا نجات داد
ایتا وصله؟
اره نجات پیدا کرد دعای سیصد ملیون امریکایی پشت سرش بود😂
ای همه کشتن به خاطر یه امریکای
والا امریگا گفته هردو را نجات دادیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.