خانوما چند ساعت قبل سزارین باید ناشتا بمونیم ؟

۴ پاسخ

من ۱۰ ساعت دکتربهم گفت
روزقبل سبریجات گفت نخورم
عرق نعنا خوردم
برای بیمارستان هم عرق نعنا بردم و خوردم
اب هم نباید میخوردم فقط صبح یه کوچولو با قرص تیرویید خوردم

من از 12شب دیگه چیزی نخوردم
ساعت 10صبح رفتم سزارین

۸ساعت
شب شام جوجه بخور ک نفخ اینا نداره
سبزیجات بخور
دوسه روز قبل سز انجیر خیس کن بخور ک یبوست نگیری

۸ساعت

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی