فردا میخام برم سنو رشد بنظرتون خوبع فردا؟!

۴ پاسخ

اره وقتشه منم ۳۰هفته رفتم ۱/۵۷۲بود... باید طبق این جدول باشه

تصویر

منم ۳۰هفته رفتم
دکتر بهتره میدونسته ک برااین هفته گفته دیگ بروانجامش بده

نمیدونم دکترت چند هفته بهت گفته ولی اگه بتونی بزاری هفته 31 تا 33 بهتره

آره برو

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیـــــ♡ــــان مامان دیـــــ♡ــــان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی