۷ پاسخ

من دخترم سرماخورده نمیتونم واکسن بزنم

من فقط روز اول پاراکید دادم بعدش دیگه تب نکرد

آره انگاری برای ماهم پاراکید خیلی جواب نیست
شیاف استا ۱۲۵ بهتر بود

پاراکید دادم روز اول روز دومم دیدم علائم نداره ندادم بهش

من پروفن دادم هر ۸ساعت ۳سی‌سی

پسرمن رفلاکس داشت از همون اول آمیفن میدادم
دیروزم آمیفن دادم

به من گفت هر ۴ ساعت ٣ سی‌سی پروفن بده برای واکسن ١٨ ماهگی به نظرم پاراکید ضعیفه

سوال های مرتبط