۱ پاسخ

من تقریبا داره ۶ ماه میشه ولی از ۴ ماه شروع کردم غذاش رو
صبح ها (فرنی_سرلاک_حریره )
ظهر (انواع سوپ_برنج و سیب درختی_گوشت تو شیشه _ برنج و سبزیجات و مرغ )
عصر (موز_سیب_گلابی)
شام یک روز در میون(خیلی رو شام تاکید ندارم چون هنوز کوچیکه)

سوال های مرتبط