مامانم برا داداشم دستی داشت و تا دو سالگی اینا ک فین کردن بلد نبود استفاده میکرد براش
فقط باید چند وقت یبار جدید بخرید
فکر کنم تا چند ماه اول همش باید خالی کرد که بچه راحت نفس بکشه و راحت تر بخوابه
منتها منم بین برقی و دستی موندم🤔
خیلی کاربرد عزیزم تا دوسه سالگی هم من خریدم استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.