خانومایی که نی نی کوچولو دارین ❤️
پوار بینی و فین گیر چقدر استفاده میشه ؟

۳ پاسخ

مامانم برا داداشم دستی داشت و تا دو سالگی اینا ک فین کردن بلد نبود استفاده میکرد براش
فقط باید چند وقت یبار جدید بخرید

فکر کنم تا چند ماه اول همش باید خالی کرد که بچه راحت نفس بکشه و راحت تر بخوابه
منتها منم بین برقی و دستی موندم🤔

خیلی کاربرد عزیزم تا دوسه سالگی هم من خریدم استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی‌ مامان نی نی‌ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری