پوآر بینی(فین گیر) ملرک خاصی هست که خوب باشه یا فرق نمیکنه؟

۵ پاسخ

مارکش مهم نیست
یه چیزی بگیر سرش باریک باشه
من قبلا بیبی لند داشتم سرش ضخیم بود بینی بچه اذیت میشد
الان رفتم مایا خریدم دوتا سر داره، علی الظاهر بهتره

میگن اونی که بیمارستان میده عالیه

فرق نمیکنه همینقد بزارن بزاری تو دماغشون خدارو شکر کن نمیزارن ک

فرقی نمیکنه بابا حساس نباش

اصلا کار نمیکنن فرقی نداره چه مارکی

سوال های مرتبط

مامان نی نی‌ مامان نی نی‌ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اقا علیسان💙 مامان اقا علیسان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری