اقوام ما بود بستری شد دارو و سرم و... زدن بعدمرخص شد تااخرم رسوند بارداریشو
آره زن پسر دایی من آی دور بچه کم بود تا ۳۸ هفته و دو روز بود گفتن بیا چک کنیم خودش گفت بهم آمپول فشار بزنین تا به دنیا بیاد نگران نباش عزیزم
آره عزیزممن بارداری اولم کمشدآب دورش
مایعات زیادبخور..دلستربخور..بعداحتمالابهت داروبده
برا من ۷ونیمه اومدم سرم بزنم خدا کنه درست بشه
اگ هفته های بالا اینجور شدی حتما برو بیمارستان بستری شو زودتر ختم بارداری میدن و بچه چیزیش نمیشه
آره دختر دایی شوهرم همینجوری بود ماشالله بچش سالمه
دکترت کیه گلم
اره بابا نهایتا سرممیدمبهت تزریق میکنی آبش بیشترمیشه هفته ات همبالاست
نترس روزی ۸ لیوانم حتما بخور
من ۲۷ هفته رفتم ۱۰ بود گف لب مرزه روزی ۱۲لیوان آب میخوردم ۲۹ هفته رفتم شد ۱۲ونیم..دکتر گف نرماله دیروزم ک سونو بودم دکترم گفت نرماله اصلا عدد نگفت..مال شما چنده
چقد؟؟
چیزایی که آب دور بچه رو افزایش میده بخور مثل دلستر
آب هندونه زیاد بخور
غذا های مایعات و آب زیاد بخور
شوری هر چی هست کم کن
نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.