واییییی فوبیا زایمان گرفتم🥺🥺🥺🥺

۵ پاسخ

از من به شما نصیحت به حرفای بقیه گوش نکنین هیچ ترسی نداره طبیعی تا درت میاد بچه دنیامیاد گلم

تا بیاد دیگه اونجا نمتونیم نگهش داریم که 😍 منم بخدا میترسم 🤕🥺خیلیم یه وجب شکمم میخاد پاره کنن

منم 😪😪

یه سوال ببخشید با دستگاه قندت میگیری چنده من دیروز ظهر ۵۵ ۶۵ نشون میداد🤥صبحش ۱۰۹

دیگه باید بیاد اینجا که نمیمونه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد