فردا میخوام پیش بیهقی برم انشالله همه چی خوب باشه
چقدر سنو طول کشید
چرا بیحقی عکس سونو رو نمیده بهمون؟؟
چقد کامل نوشته 😅
هزینه اش چقدر شد؟؟
چرا شما هفته چهاردهم هستین تاریخ زایمانتون زده 23 مهر. و منس که هفته 12 هستم تاریخ زایمانم 29 مهره 🤔چجوری حساب میشه
😍😍😍منم سهشنبه میخوام برم به امید خدا برام دعا کن همه چی اوکی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.