سونو ان تیم🥹😍

تصویر
۶ پاسخ

فردا میخوام پیش بیهقی برم انشالله همه چی خوب باشه
چقدر سنو طول کشید

چرا بیحقی عکس سونو رو نمیده بهمون؟؟

چقد کامل نوشته 😅

هزینه اش چقدر شد؟؟

چرا شما هفته چهاردهم هستین تاریخ زایمانتون زده 23 مهر. و منس که هفته 12 هستم تاریخ زایمانم 29 مهره 🤔چجوری حساب میشه

😍😍😍منم سه‌شنبه میخوام برم به امید خدا برام دعا کن همه چی اوکی باشه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان بارین🌧️ مامان بارین🌧️ ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بَت مَن💙💙💙💙 مامان بَت مَن💙💙💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد