۷ پاسخ

یادمه وقتی دخترم یکساله اینا بود ،دکترش می‌گفت بیشتر از ۵بار در روز ، اسهال حساب میشه حتی اگر حالت معمولی باشه ... اگه هر روز هست بنظرم باید دکتر ببرین چون وزن دهی مشکل میخوره

منم عرشیا بخاطر دندون یه مدت روزی ۴ یا۵ بار بود
الان دو سه روزی انگاری یبس شده قرمز میشه گریه میکنه
یه ماه راحت بود بدون گریه

7 بار زیاده

ب متخصص بگو

اگر یذره یذره هست یعنی هر دفه کمه شاید خوب شکمش کار نمیکنه اینطوری میشه

بعد هر باز وعده ی اصلی غذایی که میشه ۳ تا ۴ بار حداکثر
بیشتر از ۵ بار و حالت شل تر باشه یعنی اسهاله

اسهاله
دختر منم از دیروز اینجوری شده

این دختر من قبلا این جوری نبود الان این جوری شده انقد پوشک گرفتیم پدر مون در اومده

سوال های مرتبط