۵ پاسخ

آموکسی کلاو ۶۳۵ هر ۱۲ ساعت بخور ژلوفن یا استا هم بخور چون آموکسی دردش و فعلا آروم نمیکنه دو سه روز طول میکشه بهتر شه

قطره بتدمتازون بگیر بریز عالی اگه پماد ان آنم دار. یکم بیرون گوشتو چرب من

منم اینجوری شدم ازیترومایسین خوردم الان بهترم

اموکسی کلاو

آزیترومایسین و سفکسیم
ولی عزیزم بهتره بری دکتر
منم گوشم چند روز بود درد میکرد
رفتم دکتر گفت اصلا عفونت نداری
نمیدونم از چی بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی