منم این حسونسبت به دخترم دارم
والا منم همین حسو پیدا کردم 😅🧡
دقیقا منم همین حس و دارم
چند کیلوعه الان...ببین جثه ی ریز ارثیه گلم من انقد ب پسرم چیز میز میدادم هیکلش پر میشد ولی صورته ریز بود
مهم روی نمودار بودنه
بچه منم ریزه
هوووف یه مادر همیشه نگرانه .منم اینجوریم ولی نیس عزیزممم خوبه که هر بچه ای یه جوره قدش وزنشسش نگران نباش
پسر منم ریزه وزنش ۶۵۰۰هست
وزن تولدش چند بوده
دلانای منم شش ماهگی ۶ و نیم کیلو بود قدشم ۶۶ منم حس میکنم زیادی ریزه نوه دایی شوهرم یه ماه هم از دلانا کوچیکتره ماشالا دو برابر دلاناس.ولی خب دلاناهم تو عکس خیلی درشت دیده میشه
😍وای ننه چ خوشتیپه پسرمون دختر منم ریزه
بیخیال بابا
مهم دکترشه ک تشخیص بده قدو وزنش اوکیه یا ن
اگ رو نموداره و دکتر تایید میکنه نگران نباش.
بعضی بچه ها استخون بندیشون درشته ذاتا بعضیاهم ظریفن
تو عکس همه درشتن بستگی به ژنتیک داره اگه دکترش میگه خوبه نگران نباش
ای خدا لباساش چهخوشگله معلومه مامان با سلیقهای داره😍❤️
چندکیلو هست؟؟
قدو وزنش چنده؟
نه عزیزم خوبع
سلام مامانی مهربون و موفق
یه دورهمی زدیم که از تجربیات هم استفاده کنیم
باهم دردودل کنیم و روزامون رو بگذرونیم
و همه مثل رفیق و خواهر در کنار هم باشیم ...
آیدی مدیر
@Atefehshamss
لینک گروه روبیکا
https://rubika.ir/joing/BAAFJGEBJ0QJHDNHFFCVATRTHOHDSGJE
عضو دورهمی کوچیکمون شو و مارو خوشحال کن
خوبه گلم دختر منم ریزه
ای خدای من ماشاالله بهش چند کیلو هست گلم
ماشالله خوشتیپو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.