عصاره قلم گاو چجوری درست میشه؟
پوشک
پوشککککککککک

۲ پاسخ

اینجوری

تصویر

باید ۱۲ ساعت بذاری با اب بپزه اب تا روی قلم باشه اب اضافه نکن وسطش
در حدی بپزه که استخون برمیداری محتواش خودش بریزه بیرون.
بعد چربی روش رو بردار. جتما قبل میکس بردار من اشتباه کزدم فکزکزدم بعدش باید جدا کنم ولی میکس کنی همه یدست میشن
بذاری یخچال راحت میتونی جدا کنی
بعد که چربیش رو جدا کردی بقیه رو میکس کن

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۸ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی