این زینک خوبه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اره خیلی خوبه من ب بچم میدادم

برای چیه ؟اشتها؟؟

من دکتر چهار سال پیش به دخترم یه زنیم داداون خیلی خوب بود دیگه هم پیدا نکردم مثلش

از چهارماهگی میدین؟

پسر منو بیشتر بی اشتها میکرد

تاپیک مو لطفا بخونید 🙏

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان ارشیا. ارشام مامان ارشیا. ارشام ۱۱ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی