۳ پاسخ

ببر دکتر حتما پیچش دارع

خوب بچه رو حتما ببر دکتر

دخترم. خیای. گریه میکنه کبود میشع. امروز بدتر شده. اصلا. زیاد نخوابید قطره. پدیا بست هم میدم. تاثیر نداره انگار

ابنم بگم. سینه اش. خس خس می‌کنه. انگار گاهی. مدفوعش هم سبزه. شیر خودمو میدم ممکنه سرما خورده یا عادیع.

سوال های مرتبط