۱۰ پاسخ

حوله گرم کن بزار روش
هواست باشه خیلی داغ نشه بچه بسوزه

@Armin0557
این ایدیم حیث جان

حدیث جان اینجا نمش بگم چیکا کنی روبیکا ایدی میدم پیام بزار ینی تا ۷ سالگی هر چی واکسن بزنی دعام میکنی

والا من ی کاری کردم ممکنه درست هن نباشه گفتنش،
من چند روز پیش ک واکسنش زدم هر یکساعت پماد زایلاپی زدم‌به پاهاش و روش پلاستیک فریزر کشیدم،بی حس میشد اصلا گریه نمیکرد اصلااا اذیت نشد و آذیتم نکرد،فقط روز اول زدم روز دوم دیگه خوب بود نزدم براش،یعنی عاااالی بود
چند نفر امتحان کرده بودن و گفتن منعی نداره چند نفرم گفتن خطر داره و بدون دستور پزشک نباید زد
ول یمن دیگه انجام دادم و گذشت دیگه😬🫠😁

پاراکید بزن رو جایی واکسنش

چرا انقد دیر

قنداق کن

پاهاشو قنداق کن

دو ماهگی سخته
میدونم
منم اشک میریختم با بچم
انشالله زود اروم بشه

به نظرم پاهاشو ببند تکون نده

سوال های مرتبط