۳ پاسخ

اگه جایش درد نمیکنه و گشنش نیس بله طبیعی هستش داره مقاومت میکنه نخوابه محیطو‌براش اروم کن چراغو خاموش کن براش قصه بگو یا اهنگ ملایم بزار یا پستونک‌بده بهش تکونش بده رو‌پات تا بخوابه باید صبوری کنی تا دوره اش بگذره و

اره عزیزم عادیه پسر من هم چهار ماهشه وقتی میخاد بخوابه اینقدر گریه می‌کنه یلا میخوابه

و‌راحت تر بخوابه و ریتم خواب و بگیره

سوال های مرتبط