قشنگ ترين قسمت خون اتاق نيني هست🥹😍م

تصویر
۱۰ پاسخ

سونورو کجا قاب کردی عزیزم؟؟
منم میخام قاب کنم فقط جدا هستن بیرون اینجوری پشت هم دوتا عکس رو میتونن چاپ کنن؟؟

عزیزم میشه بپرسم دکترتون کیه و چقد زیر میزی گرفته ؟

چه خوشگل😍عزیزم رامپرشو ازکجا گرفتین؟

😍😍😍

مبارک بسیار زیباست 🤩

گلم اون اعداد روچند خریدی؟

اوخی چه ناززه

به به چه خوشکل و مرتب😍😍

ای جانم چه قشنگه🥹😍🤍

جووون😍 ایشالا ب سلامتی بغلش کنی❤️

سوال های مرتبط

مامان ننه کوچولو مامان ننه کوچولو ۱۳ ماهگی