۲۵ پاسخ

حالا انقدم چاق نیستی
ازاین چیزابخورکه اشتهاتوببنده
اب وسالادخیلیییییی بحور بافیبروپروتئن وچیزایی که زیادسیرنگه میداره بخور
چیزای چاق کننده رودورکن ازخودت
به لاغری وخوش هیکلی فک کن وهدفت باشه

خوبه انداخت گلم

باز خداروشکر مثل من نیستی بعد زایمان کنار زیر بغلم خط افتاده از چاق و لاغری تیره شده خیلی بدجور

من شده بودم ۹۵ کیلو از وقتی پذیرفتم‌کامل ب قبل برگشتم ولی الان دوباره باردارم 🫡

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣چاق چیییییی خیلی دیوووونه ای بخدا
من ارزومه اینجوری شم
بیا جاتو با من عوض کن ۵۲کیلو شی🤣

منم خیلی میخورم پر خوری عصبی دارم هرچی تو خونه باشه میخورم سعی میکنم هر وقت میرم سر یخچال هویج بخورم یا خیار .

داری شوخی میکنی دیگه؟

پس اون وقت من تانکر شدم تازه ازدواج کرده بودم نامزد بودم ۶۵کیلو خیلیم راضی 🤣
الان ۷۴😢اصلا هم نمیتونم لاغر شم اصلا نمیشع هاا☹️هرکاری میکنم فوقش ۱کیلو کم میکتم ولی باز برمیگردع😫

تصویر

و منی ک ۲ماهه ۳۰ کیلو کم کردم اینقد خوشحالم😅😅
البته من عمل کردم 😁

وای ای کاش مثل شما بشه هیکلم😍

خوشبحالت

اره حق داری ایشالله ۱۰کیلو وم کنی خوب میشب

گلم من نمایندگی محصول چاقی و لاغری دارم خواسی میتونم راهنماییت کنم

اصلا چاق نیستی مشخصه قدتون بلنده چون چاقی نشون نمیده من ۷۲هستم چاقم

جدی میگی واقعا🤐

من نمیدوکم چیکار کنم یکم چاق شم. شدم ۴۹ کیلو

منم مثل توام بیخیال بابا بخور بره دنیا دو روزه

هیکلت عالیه که فقط باشگاه برو رژیمم نمیخواد

منم 76شدم.قبل بارداری 63 بودم

منیکه میخوام چاق بشم
ولی خوبه که چاق نیستی منم میخوام تا ۷۰ اینا برم ولی نمیرم

قدت چنده منم۷۲ام ولی چاق تر از تو به نظر میام

چاق.؟؟؟؟؟؟

خیلییی چاق نیسی توپری

منم ۷۹ هستم ولی من خیلی بد شدم 😑

والا خوب هیکلت

سوال های مرتبط