۱۵ پاسخ

حس وحالم خوش نیست همه چی داغونه یکی باید باسه....

من خیلی سخته

من من من من من من 😬🫠

من‌سرویس شدم از بس شورت و شلوار شستم 😫

اما از این مای‌بیبی شرتی‌ها هم بگیرید که شب توی خواب عمیق پاش کنید

من بهمن‌ماه گرفتم
تجربیات: تا یه هفته اصلا از خونه بیرون نرید دیگه اصلا توی خونه مای‌بیبی نبندید حتی وقتیکه خوابه , وقتیکه توی روز میخواد بخوابه ، قبل خواب ببرید جیش کنه تا جیشش هم نیومده بیخیال نشید بعد که خواست بخوابه از این زیرانداز پلاستیکی ها زیرش بندازید باز از خواب بیدار شد ببرید جیش کنه

من یک ماهه که گرفتم
تازه ۳ روزه توی دستشویی دستشویی ۲ میکنه

من هی امروز و فردا می کنم زورم میاد شروع کنم 😩

من

مننننن
تو توی چع مرحله مامان خانوم؟

روز اولم از صبح هرچی دسشویی بردم نکرد دوبار شاشید تو شورت اموزشی 😒

من واقعاوسخته

منی که یک سال و خوزده میشه گرفتم
راحت راحتم 😅

دهنم سرویسه😭

من من🙌

سوال های مرتبط