۶ پاسخ

عزیزم بهتره بخارپز بهش بدی چون میوه خام هنوز براشون سنگین
من ابجوش میریزم داخل ظرف گلابی یا سیب از وسط نصف میکنم میزارم یربع بمونه بعد با قاشق میتراشم میدم

اتمیل
فرنی
تو میوه خوری
خام
پخته
همه مدل میتونی بدی😅

من با ریزترین قسمت رنده رنده میکنم با قاشق میدم

من بخار پز میکنم تو اوتمیلش میریزم ، گاهی هم تو پستونک میوه خوریش میریزم

من تو پستونک میوه خوریش میزارم میدم

یه بار پختم مث کمپوت کوچولو کوچولو مربعی برش زدم خودم میذاشتم دهنش.
دیشب خام همون مدلی کوچولو برش زدم بهش دادم.

سوال های مرتبط

مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی