۴ پاسخ

روزی که واکسن میزنن باید کمپرس گرم بذاری ، فرداش اگر پاهاش سفت شد باید کمپرس سرد بذاری و برداری
روز اول هر ۴ ساعت استامینوفن بده و از فردا تا موقعی که تبش بیفته هر ۶ساعت
دما تا ۳۸ اوکیه اما مراقب باش بالاتر نره
اصلا استرس نداشته باش تا بهش سرایت نکنه استرست
و اینکه مادر اصلا بغل نکنه بچه رو ، چون هم دما هستین تبش میره بالاتر

واسه پسر منم روز دوم واكسن تبش ميرفت رو ٣٧ و خورده اي منم نزاشتم كمپرس گرم
ولي الان هنوز پاش يخورده سفته نميدونم طبيعيه يا از اينكه كمپرس گرم نزاشتمه

مامانا کمکم کنید من بخاطر ترس اینکه دخترم اذیت شه10روز عقب انداختم واکسنشو
چیکار کنم بعدش چجوری میشن😢
شوهرم میگه فردا ک واکسن زدیم میبرمت خونه مامانم چون خودم نزدیک نیستم بهتون ک اگ خدای نکرده حالش بد شد برسونم
ینی خیلی بده واکسن‌‌ش؟

لعنت ب واکسن بچم دیشبو نخابید

سوال های مرتبط