۷ پاسخ

برامنم قط شد یهو فقط یکم سوزش داشت منم نگران بودم تا دیروز رفتم سونو خداروشکر مشکلی نبود

برا من میره میاد ولی سر سینه ام له شده میسوزه افتضاح

من تا هفته ۶ داشتم بعدش دیگ نداشتم...طبیعیه علائم هرکی متفاوته

من شکمم هم درد می‌کنه 😖

من فقط نوک سینه هام درد میکنه کلش درد نداره
واز قبل دردش کمتر شده

من سینه هام درد می‌کنه ولی کمه اولاش خیلی درد میکرد

*دو روزه *

سوال های مرتبط

مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته پانزدهم بارداری