اره بادداره
نفاخه
من میخورم بعدش عرق زیرهو رازیانه میخورم اوکی میشه
من شنیدم میگن نفاخع خوب الان ک نی نی تون یک ماھہ شدہ میتونی کم کم ب خوردن ااینجور چیزا شروع کنی بھترہ اگہ بعدن یہ دفعہ شروع کنی ب خوردن چیزای نفاخ ھم خودت اذیت میشی ھم نی نی
ترش میکنی عزیزم بهتره نخوری منم نمیخورم
نه عزیزم من که از الان حبوبات هم مصرف میکنم
والا من میخورم بچه دل درد میشه😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.