خانما سیب زمینی باد داره واسه شیرم؟

۷ پاسخ

اره بادداره

نفاخه

من میخورم بعدش عرق زیرهو رازیانه میخورم اوکی میشه

من شنیدم میگن نفاخع خوب الان ک نی نی تون یک ماھہ شدہ میتونی کم کم ب خوردن ااینجور چیزا شروع کنی بھترہ اگہ بعدن یہ دفعہ شروع کنی ب خوردن چیزای نفاخ ھم خودت اذیت میشی ھم نی نی

ترش میکنی عزیزم بهتره نخوری منم نمیخورم

نه عزیزم من که از الان حبوبات هم مصرف میکنم

والا من میخورم بچه دل درد میشه😖

سوال های مرتبط

مامان 🩷Nila🩷 مامان 🩷Nila🩷 ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی