سلام خانما شیراز کجا باید بریم واسه واکسن کزاز؟

۵ پاسخ

به پزشک خانواده ربطی نداره باید پایگاه بهداشت یا خانه بهداشت بری

من پزشک خانواده نداشتم اینجا ازم قبول کرد

سلام عزیزم من درمانگاه ثامن الائمه زدم کلبه

منم باید برم هنوز بهداشت هم پرونده ندارم.
کزاز ۲۸ هفته به بعد برو

بهداشتی ک‌پروندع داری نداری‌باز کن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلی مامان ماهلی ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری