۴ پاسخ

انشالله که نیستی چون شیر خودتو میدی هورمونات بهم میریزه

تخمکات قوین؟زودی باردار میشی یان؟منک بزوررر واسه همین میدونم صدبارم بریزه حامله نمیشم😆

ببخشی ناراحت نشی ولی بعد جنگ شوهر بیکار شودن همه حامله شودن

ریسک نکن اورژانسی بخور

سوال های مرتبط

مامان آیهان و نیهان مامان آیهان و نیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی