۳ پاسخ

مولتی ویتامین و آهن مخصوص برای شیردهی از داروخونه بگیر . قرص کلسیوم هم بخور. من زمان شیردهی فقط ماهی یه تومن قرص میخریدم . باز استخون درد داشتم و لاغر شده بودم . دخترم دیگه از چهارماهکی سینمو نگرفت خودش شیرخشکی شد

از شیر بگیر دیگه گلم ماشالا شیر خودت دادی بس هست من ب دخترم ک ۸سالشه یک‌سال و ۶ماه شیرخودم دادم بعدش حتی پاستوریزه هم نخورد

من که ۱۴ کیلو کم کردم از ۶۲ شدم ۴۸ کیلو

سوال های مرتبط