۵ پاسخ

اختیار داری عزیزم مگه عموی عزیز ترامپ و بی بی هدف و نیتی جز کمک دارن؟ نگو اینطوری بهشون بر میخوره طفلکی ها فقط برای کمک اومدن اخه طبق گفته وطن فروشا:)

هی خواهر دل همه گرفته
منم از خانواده دورم.🥲

و منی که خونه خودمم نزدیک خانوادم اما بازم دلم گرفته فرقی نداره کجا باشیم و با کی حال دلمون خوب نیست
خانوادت خیلی دورن؟
نمیتونی این مدت بیاری پیش خودت؟

من اتفاقا دلم ی خونه روستای میخاد ک برم توش با همسروبچهام.... تو باغچه هم چی بکارم... هیچ آشنا و فامیلی هم نباشه

خانواده ات کجان

سوال های مرتبط