خانمااا یسواالل تورم سینه از علائم بارداریههه؟؟؟

۱ پاسخ

اره عزیزم میتونه باشه
ولی درکل زیاد به علائم توجه نکن
من هرماه با کلی علائم پریود میشدم همون ماهی که باردار بودم هیچ علائمی نداشتم
یا شاید چون بهش توجه نمیکردم ک استرس نگیرم خیلی خاطرم نمونده بود چیزی

سوال های مرتبط

مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری