۵ پاسخ

نان وزن دهیش بالاس خوشمزه ام هست

با قطره چکان بده نان یا گیگوز سیمیلاک اینا وزن دهی خوبی دارن

اپتامیل فقط آخر شب موقع خوابش که خسته شده/ در طول روز سعی کن شیر خودتو بده/ تو هشیاری شیر خودت تو خواب و بیداری شیرخشک

بچه منم دوماهه بود کمکی شروع کردم و الان دو روزه سینمو ول کرده🥲💔

نان بده

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان ال ای مامان ال ای ۱۵ ماهگی
مامان Lena👶🏻💗 مامان Lena👶🏻💗 ۳ ماهگی