هیچی دیگه به فنا رفتن کامل ....بعد یه عده میان سینه سپر میکنن که ما پیروزیم واسم عجیبه...اینا عهد کردن با خودشون حالا که قراره کشتیمون غرق شه همه ملتو با این کشتی میکشیم زیر آب ...خدا لعنتشون کنه فقط که مث زالوو چسبیدن فقط میمکن
اگه بزنه اینجوری نیست که همه جا تاریکی مطلق بشه ایران نیروگاه هاش پراکنده اس
امکان داره مثلا چند ساعت در روز برق نباشه
خوب یه کاری میکنیم دیگه چیکار کنیم قدیم چیکار میکردند اون کار رو میکنیم دیگه چیکار میشه کرد فعلا کاری که نشده استرس نگیرین
چقدررررر همتون بد بین و نا امید هستین!!!!
عزیزم فکر بد رو بعد بکن ک اتفاق افتاد .ول کن اصلا استرس نگیر .هیچ کاری از ما برنمییاد
نمیزنه عزیزم دارن صحبت میکنن هم عمان هم پاکستان واسطه شدن قطعا تا فردا به یه توافق میرسن
چند روزه هی داره تهدید میکنه خب اگه میخواست بزنه میزد دیگه ،این دردش فقط نفت ایران ، هرچند بع چیزایی تهدید کرده بود زده ، زیرساخت هامونو نابود کرده
دیگه داریم با اخراش میرسیم😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.