پسر من یعنی باید بره پیش یک اینا هنوز دستشویی میرن باید بریم بشوریمشون اونوقت برن مهد و مدرسه آخه😂همش برای پول گرفتن هست این برنامهها
ای دی برای گروه خیاطی
پیش ۱ چه صیغه ای هس
یا ابلفضل جدی؟ یعنی مهر پسرم باید بره مهد
پسر من باید بره پیش ۱ نیمه اول ۴۰۱
ولی نمیفرستم
با این سیستم آموزشی قوی 😆😆
خودم تو خونه کتاب ریاضی و کار و ... باهاش کار میکنم
نیمه اولیا بیچاره ن من که میزارم ۷ سالش کامل بشه بعد میفرستم
پسرمن که درست حرف نمیزنه من بعنوان مترجم باید باشم پیشش🤭
پیش دوم میفرستمش بزرگترشه
پیش ۱ از الان اخه بچس هنوز خیلی
پیش یک همون مهد
پیش یک اجباری هسته یا نه؟؟؟؟
پسر منم باید بره پیش 1 که می فرستمش . ولی اجباری نیست ولی من چون کلا مجبورم بزارمش مهد همون پیش 1 هم بره در کنارش
آخی پسر من باید بره پیش یک
ولی با این شرایط فکر نکنم بفرستمش 🥹🥹🥹
از مهرماه باید برن پیش۱ بچه هامون.اما فک کنم اجباری نیس پیش ۱
نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.