۵ پاسخ

میتونی پلو شوشتری باچرخ کرده پلو درست کنی
یا ترکا میپزنش با یکم جعفری خشک و رب یا یکم گوجه توش خورد میکنن مثه قرمه سبزی رو پلو میخورن یاهم جعفری خشک نداشتی میتونی مثه قرمه سبزی درست کنی یکمم توش رب بزنی خیلی خوشمزه میشه

فقط و فقط پلو شوشتری

پلو شوشتری خوشمزس😋

ما تو دمپخت میریزیم
و لوبیا پلو درست میکنیم باهاش

پلوشوشتری درست کن

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی