۲ پاسخ

من اخرین بار فک‌کنم ۵۰ گرفتم ارزونه د۳ فورت

ببخشید عطیزم تبریز سمت فلکه دانشگاه امنه اونجاهارو زده تا حالا
داداشم فردا میخاد بیاد تبریز وقته دکترشه
خیلی میترسم
از اردبیل میاد

سوال های مرتبط