۱۷ پاسخ

از دکترت نامه بگیر برو درستش کن.
من دندونم درد میکرد تو 18 هفته بهم قطره دنتول ،اموسی سیلین 500 هر 8 ساعت و مترونیدازول500 هر 12 ساعت دمتر زنانم داد ،بعد هم بهم نامه داد رفتم دندون عقلما کشیدم

وااای من دیشب مردممم
قطره میخك زدم ساکت شد

برو دكتر عزيزم الان ميتوني درست كني

برو دندون پزشکی درستش کن

اموکسی سلین من خوردم بهتر شد با استامینوفن

سیر رنده کن بزار روش
آب نمک قرقره کن
خیلی تاثیر داره منم دندون درد خیلی داشتم با سیر معمولا آروم میشد

شاید عفونت کرده

الان میتونی بری درستش کنی که

دکتر اصلا نری
هیچ کاری نکنی بچه عقب افتاده میشه
فقط دارو خونگی

برو عصب کشی کن راحت شی بعد زایمانم پر میکنن برات
تازه من ۱۵ هفته بودم ک عصب کشی کردم دکترم گف اصن هیچ مشکلی نداره

اسانس میخک بزن بااستامینوفن ساده بهور

برو دکتر زنان نامه بده بری دندون پزشکی...آبغوره و نمک قرقره کن خوبه

خوب برو نامه بگیر ببر درستش کن کم درد داریم درد دندونم بکشی

عزیزم لیدوکایین توصیه نمیشه زیاد استفاده نکن فقط سعی کن روزی چند بار آب نمک با آب ولرم قرقره کنی

من همه اینا رو امتحان کردم جواب نداد عرق بیدکاسنی بگیر بخور واسه من تنها چیزی جواب داد همین بود

من هرکاری کردم دردش اروم نشد،بعد ده روز عذاب کشیدن رفتم جراحی کردمش راحت شدم

پودر میخک بریز روش

سوال های مرتبط